شباب جراجوس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

العمل والناس

العمل والناس Empty العمل والناس

مُساهمة  عبد الشافي عز الثلاثاء أبريل 06, 2010 5:01 pm

سيطرت علينا في هذا العالم غيبوبة النعاس ولايكون العمل في مذكراتنا اليومية وابتدات عادة الشباب السئ في الجلوس علي المقاهي بل السعات بلي والايام وشراب المضارة بصحهتم مثل الخمر والبانجو والحشيش وعندما تكلمو يقول اني لاجد شغل في الحكومة ولماذا يركن علي مياجيلو قطار الشغل والزواج وهذا يدفعو الي السفر الي الخارج وبل تحديد اوربا ليشتغل سفرجي او خدام في قصور اوربا ويدفع الكثير من الاموال في سبيل السفر وتحدث الكارثة ويغرق في البحار وتنهي نهاية ماساوية وبهاذ المقال سافتح النار علي الشباب ورئيس الجمهورية والحكومة واصرخ باعلي صوت حرام عليكم احنا تعبني مفيش جديد ليه بيحصل فيني كدة احنا ظالمين ولي مظلومين ولا احنا فين هنا في مصر كانة فية حضارة 7 الاف سنة قبل الميلادمصر كانة زمان بلد العلم والعلماء دلوقتي بقت بلد الصياعة والحشيش والبانجو عشان بعدنا عند دينا ولاعن سنة نبيني محمد صلي الله عليه وسلم ولي رئيس مسكنا حمار ولا غباوة منينولا اية والسلام ختامك اخوكم عبدالشافي عز ارجو الرد
عبد الشافي عز
عبد الشافي عز

المساهمات : 8

العمل والناس Empty الترتيب

مُساهمة  ???? الثلاثاء أبريل 06, 2010 5:20 pm

ياخ عز رتب كلامك وشوف انت عاوز تقول ايه وخليك منسق في التعبير وبلاش تكون عشوائي وحدد انت تخاطب مين ويريت تركز في موضوع زو اهمية للبلد لان هذا موقع شباب جراجوس مش حاجة تانية ولو عاوز تتكلم في اي حاجة تفيد موقع جراجوس هنا بس اي شئ اخر دور انت عاوز قول ايه ولمين وركزززززززززززز لو سمحت لان ده كله بينعكس عن شباب البلد ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

????
زائر

- مواضيع مماثلة